Eric Clapton , Wonderful Tonight








It's late in the evening
Akşam saatleri


She's wondering what clothes to wear
Ne giyeceğini düşünüyor


She puts on her make up
Makyajını yapıp


And brushes her long blonde hair
Uzun sarı saçlarını tarıyor


And then she asks me
Ve sonra bana soruyor


Do I look alright
İyi görünüyor muyum


And I say yes, you look wonderful tonight
Ve ben evet diyorum, harika görünüyorsun bu gece


We go a party
Bir partiye gidiyoruz


And everyone turns to see
Ve herkes dönüp bakıyor


This beautiful lady
Bu güzel kadına


That's walking around with me
Benim yanımda yürüyen


And then she asks me
Ve sonra bana soruyor


Do you feel alright
İyi hissediyor musun


And I say yes, I feel wonderful tonight
Ve ben evet diyorum, harika hissediyorum bu gece


I feel wonderful
Harika hissediyorum


Because I see the love light in your eyes
Çünkü gözlerindeki sevgi ışığını görüyorum


And the wonder of it all
Ve hepsinden şaşırtıcısı


Is that you just don't realize
Hala anlamamış olman


How much I love you
Seni ne kadar çok seviyorum


It's time to go home now
Artık eve gitme vakti


And I've got an aching head
Ve başım ağrıyor


So I give her the car keys
Bu yüzden araba anahtarını ona veriyorum


She helps me to bed
Yatmama yardım ediyor


And then I tell her
Ve sonra ona söylüyorum


As I turn out the light
Işığı kapatırken


I say my darling, you were wonderful tonight
Sevgilim diyorum, harikaydın bu gece


Oh my darling, you were wonderful tonight
Sevgilim, harikaydın bu gece

ShareThis